• 07.01.11, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Külmad kõned

Sagedasim uute klientide leidmise meetod on nn külmad kõned, mis tähendab müügiinimeste kõnepruugis telefonikõnet, mida klient ei oota.
Sellise kõne õnnestumistõenäosus on väike; normaalseks tulemuseks peetakse, kui 10% kõnedest lõpeb tehinguga. Isegi siis, kui kõne jõuab tehinguni, on müügiinimese läbirääkimispositsioon kehv ning tehing sageli suure allahindlusega. Läbirääkimispositsioon on seetõttu kehv, et tehingu algataja on müügiinimene ja kliendil tekib tunne, et müüjal on tehingut rohkem vaja kui temal.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele