Mille eest ma maksan meediaagentuurile? Sellise küsimuse ees on nii mõnigi turundusinimene ja selle artikliga püüab meediaagenturi MediaCom klienditeeninduse juht Maris Saarpuu tuua veidi selgust majja.
Nagu paljud turumajanduses karastunud ja tulevikule suunatud ettevõtted, on ka meediaagentuurid viimastel aastatel oma ärimudelit muutnud/muutmas. Mis on siis muutunud? Ennekõike on tänased turundusjuhid paremini informeeritud meedia hindadest, mille eest „hoolitsevad“ kanalite müügiinimesed. Kui aga meediat saab turundusjuht osta ka otse kanalist, milleks siis maksta meediaagentuurile? Turundusjuht tunneb ju oma toote tarbijaid ja eelarve on ju ka tema juhtida, milleks veel tülikaid vahendajaid?
Seotud lood
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.