• 06.04.11, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Märtsis 2011 vaatasid Eesti elanikud televiisorit keskmiselt 4 tundi ja 18 minutit päevas

TNS Emori koostatud teleauditooriumi ülevaade märtsikuus 2011:
Eestlased veetsid telerite ees 4 tundi ning mitte-eestlased 4 tundi ja 57 minutit päevas. Eestlastel jagunes telekanali jälgimiseks kulunud aeg esmajoones ETV (26,4%), Kanal 2 (23,7%) ja TV3 (17,0%) vahel ning mitte-eestlastel PBK (27,0%), NTV Mir (10,9%) ja RTR Planeta Baltic (9,9%) vahel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele