Enne, kui asun selgitama interneti reklaamvõrgustiku võimalusi, tahaksin hingelt ära rääkida paar teemakohast momenti. On tavaline lugeda nutulaulu luhtunud veebikampaaniatest ja mittetöötavatest bänneritest. Sellest, kas bänneril klikkimine on parim moodus tasuvuse arvestamiseks, ei tahaks ma siinkohal pikalt heietada, sest mõttetut bännerit ei hakata kunagi klikkima ega märkama. Õnneks on meil olemas pädevaid loovagentuure, kes saavad siin kliendile abiks olla, kuigi tuleb tõdeda, et klient tihti ei julge lasta agentuuril ideed luua, vaid surub peale oma konservatiivse hoiaku. Olgem ausad, naeratav pensionär või loodusvaade ei tõmba online-meedia virr-varris tähelepanu. Sama kehtib flash-lahenduse kohta, kui sõnum jõuab vaatajani alles mitme hea sekundi pärast – sellised lahendused ei saagi töötada, ei klikitavuse ega nähtavuse poolest. Olles kokku puutunud ka gerilja-reklaamidega, soovitaksin turundajatel julgemalt bänneritega eksperimenteerida.