• 26.05.11, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Facebookis avas uksed Sotsiaalmeediaklubi

24. mail avas Facebookis uksed Sotsiaalmeediaklubi. Sarnaselt Veebiklubi kontseptsioonile on see koht, kus valdkonna ettevõtted, eksperdid ja niisama huvilised saavad oma töid presenteerida, kogemusi jagada ja arutada erinevatel sotsiaalmeediat puudutavatel teemadel ning koos valdkonda edasi arendada.
Sotsiaalmeediaklubi eestvedaja on GOAL'i loovjuht Marko Saue, kuid administraatoriteks saavad ka sotsiaalmeediaturundusega tegelevate ettevõtete esindajad, kes soovi avaldavad.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele