• 21.06.11, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uuring: eestimaalased usaldavad sotsiaalmeedias sõpradelt ja tuttavatelt, mitte ettevõtetelt saadud informatsiooni

Mai lõpus kommunikatsiooniagentuuri Taevas Ogilvy tellitud üle-eestilisest küsitlusest selgub, et 66% Eesti 15–74-aastastest elanikest kasutab erinevaid sotsiaalmeedia kanaleid ning 41 % kasutajatest veedab seal päevas tund ja rohkem. 41% sotsiaalmeedia kasutajatest usaldab sõpradelt ning tuttavatelt saadud informatsiooni. Ettevõtetelt ja organisatsioonidelt saadud informatsiooni usaldab vaid 19% kasutajatest. Eestlased kasutavad sotsiaalmeedia kanalistest kõige rohkem Facebooki (32%) ja YouTube’i (26%), venelased seevastu Odnoklassiki.ru-d (9%). Vaatamata sotsiaalmeedia laialdasele kasutamisele usaldavad inimesed traditsioonilises meedias levivat infot rohkem, erandiks on alla 19 aastased kasutajad ja Lõuna-Eesti ning Tartu kasutajad.
Kommunikatsiooniagentuur Taevas Ogilvy küsitles koostöös Turu-uuringute AS-iga maikuus tuhandet inimest eesmärgiga uurida eestimaalaste sotsiaalmeedia kasutamist, kasutamise keskkondi, sotsiaalmeedias veedetud aega päevas, eelistatud info formaate (tekst, pilt, audio/video) ning informatsiooni usaldamist traditsioonilises versus uue meedia keskkondades.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele