• 27.06.11, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Cannes Lions 2011 filmikategooria Grand Prix võitis Nike'i ''Write the Future''

Nädalavahetusel lõppenud loovusfestivali Cannes Lions 2011 viimasel auhinnagalal jagati lõvisid reklaamfilmi ja reklaamikampaaniate kategooriates. Cannes Lions 2011 Film Grand Prix läks Hollandisse Wieden+Kennedy Amsterdamile Nike'i "Write the Future" eest. Žürii esimees, Y&R'i globaalne loovjuht Tony Granger nimetas seda tööd ajatuks:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele