• 27.06.11, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Fotogalerii: eestlased Cannes Lionsil 2011

Cannes Lions 2011 loovusfestivalil osales tänavu Eestist ca 45 delegaati, kohal oli Taevas Ogilvy 11-liikmelise tiimiga, samuti oli osalejaid Divisionist, Kontuurist, Ideast, Tabascost, Age McCannist, Imagine'ist, Catapult'ist, Webmediast, Mediapoolist, Mindshare'ist ja MediaComist, klientide poolelt olid kohal Saku, EMT, Elion, Sampo, SEB, EAS. Samuti Postimees, Best Marketing, Tallinna Lennujaam, Webmedia ja Pixel.ee. Fotogalerii eestlastest Cannes Lions 2011 reklaamifestivalil:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele