• 02.08.11, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lihtsad ideed, kuidas panna esindusrõivas oma eesmärki täitma

Vahel tekib küsimus, et miks teeb firma üldse oma logoga esindusriideid, kui logo on paigutatud nii, et seda pole õieti nähagi. SignitiLOGOS meeskonnaga oleme juurutanud nn fookuspunkti ideed, mille põhimõte seisneb logo paigutamises sinna, kuhu kliendi pilk niikuinii langeb.
Näiteks võib tuua töö kasiinos. Kui diiler jagab kaarte, siis tema vasak käsi, mis hoiab kaardipakki, on paigal ja tööd teeb parem käsi. Seega vaataja jaoks on fookuspunkt vasaku käe ranne. Sellisel juhul oleks arukas panna logo vasaku, mitte parema käe varrukale. Samuti jääb pilgu ette logo asukoht rinnal näiteks tasku peal või diileri näo juures kraeserval.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele