Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Allahindlus on lihtsaim viis kunde poodi meelitada, aga kas kõiki tooteid on mõtet odavalt ära anda?
Eestlased järgivad allahindlusi tähelepanelikumalt kui kunagi varem. Iga neljas inimene on nõus teise poodi minema, et kampaaniast osa saada. WAZZAP? kaubandusturunduse seminaril leiti, et allahindlustega ei tohi kindlasti liiale minna.
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.