1. detsembrist on smartADi tegevjuhiks Meelis Vill, kes varem töötas Delfi müügidirektorina. Seni ettevõtet vedanud Rando Rannus keskendub smartAD grupi geograafilisele laiendamisele ja tootearendusele. Tänavu viimastel kvartalitel on smartAD näidanud 60% kasvu.
"smartAD on kasvanud harukordselt jõuliselt, kuna ettevõtetel on tekkinud vajadus suunata oma internetireklaami täpsemalt ja targemalt. Näiteks pole smartAD'i jaoks probleem teha kampaania Võrumaal elavatale spordifännidele ajavahemikus 8.00 - 10.00 hommikul. Kahuriga sääse tapmise aeg peab lõppema," rääkis Meelis Vill.
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.