• 17.02.12, 10:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Selverit hakkas teenindama digiagentuur OKIA

2012. aasta algusest hakkas kodumaist toidukaupluste ketti Selver teenindama digiagentuur OKIA.
Esimese sammuna sisenes Selver sotsiaalmeediasse, kus käis kuni 15. veebruarini kampaania "Võida aasta lõpuni toiduvaru". Kampaania peamiseks eesmärgiks oli anda teada Selveri kohalolekust Facebookis ning koguda kriitiline mass jälgijaid. Kampaania numbriline eesmärk ületati juba enne kampaania lõppu, Selver tõusis suurima jälgijaskonnaga toidukaupluste ketiks eestikeelses Facebookis. Selveri Facebooki leht asub aadressil: www.facebook.com/selver.eu

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele