• 21.02.12, 16:25
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reklaamiarvustus: vaata aga vaata!

Tahaksin peatuda hetkeks omalaadsel nähtusel, mille nimi on: "Vaata!". Õigem oleks vast öelda: "Vjaata". Noored pereemad, kes reklaamides tarbivad peamiselt Tere piimatooteid ning kellest paljud räägivad vene aktsendiga.
Tegemist ei ole halbade reklaamidega - pildikvaliteet on laitmatu, taustamuusikal pole kah häda midagi. Arusaamatuks jääb vaid seik, miks peaaegu kõik näitsikud ikka ühtemoodi vene aktsendiga räägivad. Kas see on mingi uus trend, et püüda kahte sihtgruppi korraga või ei jätkunud näitlejate jaoks lihtsalt raha?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele