• 07.03.12, 15:42
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Inspired Communications on nüüdsest Inspired Universal McCann

Kahel viimasel aastal Äripäeva Turunduse TOP meediaagentuuride kategoorias parimaks tunnistatud meediaagentuur Inspired Communications OÜ kannab tänasest nime Inspired Universal McCann OÜ.
2009. aastal Baltikumis Universal McCann keti esindajaks saanud agentuuri otsus juriidilise nime vahetuseks on tingitud ketiga sõlmitud veelgi suuremast koostööleppest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele