Nii nagu palju häid lambaid mahub ühte lauta, mahub ka palju häid etteasteid Passwordile. Täpsemalt Passwordi teisele päevale, mil oli mahti ka ise osaleda.
Nagu igal taolisel konverentsil, oli ka Passwordil lugu sama: ootus oli, et väljakäidud kopsaka rahasumma eest saaks ka väärilist sisu, kas siis teadmisi või meelelahutust, pigem aga ikka esimest, sest nii tasub investeering end tegelikult ka ära. Vähemalt ratsionaalses plaanis. Teada oli ka see, et kas ma lahkun sealt rahulolevalt või kripeldustindega, sõltub igast üksikust esinejast, tema karismaatilisusest, võimest oma sõnum pärale viia.
Seotud lood
Reedel, 16. märtsil jagati Tallinnas Nokia Kontserdimajas toimunud turunduskonverentsil Password 2012 Eesti olulisemaid turundusauhindu. Aasta Turundustegu 2011 Grand Prix võitis Prisma Hinnagarantii.
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.