• 04.05.12, 16:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nalja müüt reklaamis

Reklaamipause vaadates näeb, et tihti kasutavad turundajad oma toote või teenuse reklaamimiseks huumorit. Ilmekas näide huumori väärkasutamise kohta on hiljuti eetris olnud Kaubamaja naiste- ja lasteosakonna kampaania, kirjutab reklaamiagentuuri Rakett strateegiajuht Siim Pütsepp.
Üldine reklaamklipi motoorika on järgmine: klipp koosneb kahest osast: esmalt sketš ning seejärel toote nimetamine või tutvustus. Nende kahe omavaheliseks „sillaks“ on slogan, mis teeb puändi mõistetavaks ja samas kommunikeerib tarbijale lubadust või ostule apelleerivat hüüatust.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele