Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Loovaid inimesi oodatakse sel reedel maailma muutma
Kõik reklaami-, turundus- ja kommunikatsiooninimesed on sel reedel oodatud osa võtma mõttetalgust GreenHouse, mille eesmärk on koos välja mõelda ideed, kuidas Eestis sündinud liikumine Teeme Ära viia miljardite inimesteni maailmas.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.