• 07.06.12, 17:31
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kas suvised kampaaniad eeldavad teistsuguseid meediastrateegiaid?

Müütidest ja tegelikkusest kirjutab meediaagentuuri Initiative juht Indrek Soom, kelle hinnangul ei muutu inimeste meediatarbimine suvel sellisel määral, et seepärast meediastrateegiates olulisi muudatusi tuleks teha. "Kerged langused kompenseeritakse hinnasoodustuste või lisareklaamidega," ütleb ta.
Mulle on turundusringkondades liikudes aastast aastasse jäänud kõrvu jutud, kuidas mingite meediumite kasutamine muutub suvisel ajal mõttetuks ja teiste kasutamine ülimalt põhjendatuks. Kas tegemist on müütidega või peitub neis ka tõde, seda püüangi teie üha suvisemat aega võimalikult kokku hoides selgitada.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele