• 24.01.13, 11:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Milline oli 2012. aasta silmapaistvaim turundustegu? (osa I)

Mis jäi meelde turundusaastast 2012? Best Marketing alustab turundusekspertide arvamuste avaldamist. Esimeses osas avaldame Igor Baturini (Creatum), Katri Keremi (EBS), Jüri Kriisemanni (EMT) ja Tõnu Kõva (Age McCann) arvamused.
Palusime nimetada kampaaniaid ning toote- või teenuse lansseerimisi koos põhjendustega, miks need silma jäid ja märkimist väärt on. Esimeses osas avaldame Igor Baturini (Creatum), Katri Keremi (EBS), Jüri Kriisemanni (EMT) ja Tõnu Kõva (Age McCann) arvamused.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele