• 28.05.13, 16:32
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Case study: Eesti Meelelahutusauhindade Gala 2013

Eesti mahukaim ja suurima lugejaskonnaga meelelahutusajakiri Kroonika+Nädal korraldas sel aastal esmakordselt Eesti Meelelahutusauhindade gala. Sellest, kuidas see sündmus turundatud ja korraldatud sai, räägivad Kroonika turundusjuht Merily Pihelbu ja reklaamiagentuuri Creatum tegevjuht Moonika Kiop.
Millest jutt?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele