• 21.08.13, 11:04
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rohkem selgust?

Täna erinevad Eestis nii meedia hinnad kui ka hinnakirjade keerukus kümne aasta taguse ajaga võrreldes lausa kordades. Kliendi ja agentuuri suhtesse kaasatakse järjest rohkem hankejuhte ja meediaaudiitoreid. Esimesed on kohaliku meediaturu iseärasustega väga hästi kursis. Teised ei oma alati operatiivset ülevaadet siinsest meediamaastikust, kuna neil ei ole kohalikke esindusi. Uue olukorra probleemistikust kirjutab Aegis Media Baltikumi tegevjuht ja Eesti Meediaagentuuride Liidu juhatuse liige Margus Sameli.
Kaugel ennemuistsel aal tekkis alati arutelu, kui agentuur tutvustas kliendile uue kampaania loovlahendust. Kellelegi meeldis või just ei meeldinud mingi värv, või midagi oli vales kohas või suurusega, mingi sõna ei sobinud või teadis lihtsalt klient ise, kuidas tegelikult asjad peavad olema ja seda ka aktiivselt selgitati. Erinevalt loova osa tutvustusest, kus igaüks lõi aktiivselt kaasa, valitses meediakampaania tutvustamise ajal üldjuhul vaikus.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele