• 27.08.13, 16:57
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Idea Havas Media otsib digimeedia arendusjuhti ja planeerijat

Saada oma CV ja palgasoov 25. septembriks [email protected]
Idea Havas Media on osa Idea Groupist, mis ühendab 15 Baltikumi turul tegutsevat kommunikatsiooniettevõtet. Peamised tegevusvaldkonnad on kommunikatsioonistrateegia koostamine, meediauuringutest ja Havas Media grupi poolt väljatöötatud uuringutest lähtuv strateegiline ja taktikaline planeerimine, meediate ostmine ja järelanalüüs, digitaalse meedia teenused (graafiline, otsingu- ja mobiilireklaam, analüütika, sotsiaalmeedia jne). Kuulumine rahvusvahelisse Havas Media gruppi annab meile tasemel oskusteave ja töövahendid kindlustamaks head teenust meie klientidele, nagu Rimi, Starman, K-rauta, Sotka/Asko, Hyundai, Farmi, Red Bull, Tyrkish Airlines, Reckitt Benckiser, ECB ja LG.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele