• 06.03.14, 08:43
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas motiveerida loovinimest?

Suurfirmade tippjuhid (Swedbankist, Eesti Energiast, Skype’ist jm) on asunud toetama programmi, mille käigus on potentsiaalsetel liidritel võimalik lihvida ja omandada juhikogemusi. Suure osa kahe-aastasest intensiivsest programmist hõlmab klassitäie noorte õpilaste juhtimine.
Loovinimene ei ole lihtne inimene. Kujundajal ei saa käskida ühe tunniga valmis üllitada kunstiteost – see lihtsalt ei toimiks. Kuidas aga saada loovmeeskonnalt parimad tulemused võimalikult efektiivselt? Selle jaoks on vaja osata neid õigesti motiveerida.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele