"The Best of Global Digital Marketing - The Storybook" on raamat, mis sisaldab 30 digitaalturunduse edulugu aastatest 2012- 2014. Kõik, kes juulikuu jooksul ennast Best Internetile registreerivad, saavad raamatu omale kingituseks!
Mitu raamatus kajastatud case'i said auhinnad ka viimasel Cannes Lionsi festivalil (Volvo Trucks, UN Women). Raamatusse valitud lood pärinevad maailma eri nurkadest - Austraaliast Islandini, Brasiiliast Indiani, kuid neid kõiki seob asjaolu, et nad on auhinnatud olulistel digitaalturunduse konkurssidel.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.