• 04.09.14, 17:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti turundusagentuurid ei toeta kiirlaenude reklaamivõimalusi piiravat eelnõu

Augusti lõpus esitas majandus- ja kommunikatsiooniministeerium valitsusele reklaamiseaduse muutmise eelnõu, millega keelatakse eraisikutele suunatud laenuteenuste turunduslikud reklaamlaused ning reklaamimine internetis, raadios ja televisioonis.
Eesti juhtivaid turundusagentuure ühendava Eesti Turunduskommunikatsiooniagentuuride Liit (ETKAL) leiab, et eelnõus kavandatavad piirangud on suuresti ebavõrdseid tingimusi loovad, raskesti kontrollitavad ega lahenda tegelikkuses kiirlaenudega seoduvaid sotsiaalseid probleeme ühiskonnas.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele