• 10.09.14, 12:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rahvusvaheline lojaalsusprogramm Lyoness otsib turundusjuhti

Konkursi tähtaeg on 4. oktoober!
Lyoness on 2003 a. Austriast alguse saanud rahvusvaheline lojaalsusprogramm, mis pakub selle liikmetele Cashback soodustust ning palju erinevaid pikemaajalisi hüvesid .Tänaseks on Lyonessil üleilmselt enam kui 4 miljonit liiget ja ligikaudu 40,000 erinevat partnerettevõtet kaubandus- ja teenindussektoris (mööbel, riided, sport, turism, toit, autod jne). Ettevõte tegutseb üle maailma 45 riigis ja annab tööd rohkem kui 1000 inimesele. Lähem info Lyonessi kohta: www.lyoness.comwww.lyoness-cff.orgwww.lyoness.ee

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele