• 25.09.14, 11:25
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kristiina Kõiv: Nõudlik klient paneb arenema

Intervjuu Äripäeva meediakanalite TOPi võitja, JCDecaux Eesti tegevjuhi Kristiina Kõivuga.
JCDecaux Eesti jaoks oli 2013. aasta igati õnnestunud – laiendati oma reklaampindade võrgustikku, korraldati ümber müügisüsteem ning viidi läbi turu-uuring. Kohalikele ja rahvusvahelistele reklaamiklientidele välimeedia pinda müüv JCDecaux Eesti suutis vaatamata tihedale konkurentsile mullu kasvama panna nii käibe kui kasumi. Kokku teeniti enam kui 5 miljonit eurot müügitulu ja 1,3 miljonit eurot kasumit. Välimeedia mõjualas liiguvad paljud reklaamijatele väga olulised sihtrühmad, kelleni teiste meediate kaudu on aina keerulisem jõuda: linnaelanikud, mehed, jõukamad inimesed, kindlasti noored, mitte-eestlased jne.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele