• 22.10.14, 12:31
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Baltika püsikliendiprogramm katab tänaseks tervet Baltikumi

Eelmisel nädalal lansseeris Baltika Lätis juba varem Eestis ja Leedus kasutusele võetud rõivabrände ühendava püsikliendiprogrammi AndMore.  Monton, Mosaic, Bastion, Baltman, Ivo Nikkolo ja Blue Inc London kaubamärke Baltikumis ühendav boonusprogramm on praeguseks kasutusel kõikides Balti riikides ning sellega on tänaseks liitunud juba üle 120 000 inimese.  
Monton, Mosaic, Bastion, Baltman, Ivo Nikkolo ja Blue Inc London kaubamärke Baltikumis ühendav boonusprogramm on praeguseks kasutusel kõikides Balti riikides ning sellega on tänaseks liitunud juba üle 120 000 inimese.  

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele