• 06.11.14, 10:40
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Social Media Week: privaatsus on muutumas luksuskaubaks

Mediabrands Digitali sotsiaalmeedia projektijuht Fred-Ander Pärn käis Londonis Social Media Week'il ja tegi kokkuvõtte uusimatest arengutest. Üha oluliseks teemaks on muutumas privaatsus. Londonis arutati, kas inimeste privaatsus on muutumas luksuskaubaks. Näiteks Apple salvestab 2 aastat kõik selle, mida oled Siri käest küsinud või talle rääkinud.
Septembri lõpus toimus sotsiaalmeedia iga-aastane suurüritus Social Media Week 2014 Londonis, millest võttis osa ka Mediabrands Digitali sotsiaalmeedia projektijuht Fred-Ander Pärn. Social Media Week toimus samaaegselt 11 riigis üle maailma, seda külastas rohkem kui 30 000 inimest ja selle raames toimus 1000 seminari, mida viisid läbi 2500 esinejat. Selle aasta ürituse peateemaks oli „The Future of Now: Always On, Always Connected“.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele