Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Inglid armastavad pidutseda. Kes seda seni ei teadnud, sai ilmutuse osaliseks 7. novembri õhtul Kalamajas Angelsi kontoris. Seekordne pidu, mis tõusis taevani ja kestis järgmise päeva hommikutundideni, oli eriline: inglid pidasid oma 10. sünnipäeva.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.