Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Miks piiratud turunduseelarve veebis on lollus?
Digiagentuuri Lavii turundusstrateeg Timo Porval selgitab, miks ei ole mõtet internetis oma turunduseelarvet piirata. Tuleb hoopis turundustegevusi võimendada ja mõõta.
Digiagentuuri Lavii turundusstrateeg Timo Porval selgitab, miks ei ole mõtet internetis oma turunduseelarvet piirata. Tuleb hoopis turundustegevusi võimendada ja mõõta.
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.