"Armastusest oma toote vastu on väikesed pruulijad teinud õllekultuuri arendamiseks rohkem kui suured tegijad kokku," meenutab 2014. aasta meeldejäävamaid turundustegusid Idea Group’i juht ja partner Mark Eikner.
Panin kirja mõned mõtted pigem isiklikust kui professionaalsest seisukohast. Kindlasti oli 2014. aastal palju kohalikke ja rahvusvahelisi turunduslikke õnnestumisi nagu Transferwise, Taxify ja e-residentsuse projekt, aga mulle on olulised ikka need, mis mind isiklikult puudutavad.
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.