Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Aasta Turundustiim 2014: Starman
Aasta Turundustiim 2014 on Eesti turundusagentuuride juhtide hinnagul Starman.
Best Marketing küsis 50 Eesti loov-, meedia, üritusturundus- ja digiagentuuri juhi / loovjuhi arvamust, millise ettevõtte turundustiimi tegevus 2014. aastal nende arvates kõige enam professionaalsusega silma paistis. Aasta Turundustiim 2014 tiitli võitis ülekaalukalt Starman.
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.