• 16.04.15, 14:40
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Millest tuleb juttu 22. aprillil sotsiaalmeedia konverentsil

Päästeameti kommunikatsiooniosakonna peaspetsialist Joosep Raudsepp räägib, et sotsiaalmeedia turundus ei tohiks olla asi iseenesest. "Sotsiaalmeedias tuleb võimendada olemasolevaid tegevusi, mitte mõelda spetsiaalselt sotsiaalmeedia jaoks välja kampaaniaid," ütleb ta. Kui Sinu tööülesannete hulka kuulub turundus ja kommunikatsioon sotsiaalmeedias, siis on 22. aprillil Tallinnas Roseni Tornis toimuv sotsiaalmeedia konverents täpselt Sulle!
Margit Kotkas LHV Pangast räägib oma ettekandes sellest, kuidas on LHV Pangas paika pandud sotsiaalmeedias tegutsemise reeglistik. "Inimeste isikliku arvamuse ja ettevõtte arvamuse eristamine on sotsiaalmeedia tegevustes üks suurimaid väljakutseid üldse. Räägin sellest, kuidas me LHV Pangas oleme selle küsimuse lahendanud," ütleb Margit.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele