• 22.04.15, 12:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Agur Jõgi: kas sinu turundajad ja itmehed istuvad ühes toas? 

Kuidas kaasata ettevõtte IT juhtimise strateegiasse kasumlikult ülikiirelt uuenevat tehnoloogiat, räägib Bigbanki tehnoloogiajuht Agur Jõgi.
Uurisime eelinfona, kas edu säilitamiseks tuleb alati kaasas käia uusimate trendidega. Bigbanki tehnoloogiajuht Agur Jõgi kommenteeris, et iga ettevõte peab peast teadma oma äristrateegiat. "Kui ettevõtte äristrateegia on valminud sisulise töö tulemusel ja kaasajastub elu arenemisel, siis saab sealt vastuse," märkis ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele