Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Edukas küpsiserünnak Twitteris
Rootsi digiagentuuri DigitasLBi analüütik Nicholas Bean tõi tänasel Best Marketingi konverentsil „Sotsiaalmeedia parimad praktikad“ ühe suurepärase näitena kiirest sotsiaalmeedia kasutamisest Oreo juhtumi 2013. aasta Super Bowli ajal.
Küpsisetootja Oreo kasutas osavalt ära Super Bowli ajal tekkinud 34 minuti pikkust elektrikatkestust ning säutsus kiiresti „You can still dunk in the dark“. Ehk küpsiseid on võimalik süüa ka pimedas.
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.