Blogidest on maailmas saanud juba ammu meeletult võimas reklaamiallikas ja turundusrelv. Kahe kohaliku tippblogija, Mallukas ja marimell, eestvedamisel toimunud esimesed Eesti Blogiauhinnad on suur samm edasi suunas, et ehitada tugev sild blogijate ja turundajate vahel ka siin.
- mallukas aka Mariann Treimann ja marimell aka Mari-Leen Albers Foto: marimell
Eesti Blogiauhinnad 2015 korraldaja ja blogija (marimell.eu) Mari-Leen Albersi sõnul oli selle silla loomine üks põhilisi stiimuleid ürituse korraldamiseks. “Meie üllas eesmärk oli ühendada seeläbi blogijaid ja turundusinimesi, ehk on nii turundajatel kergem leida enda ala inimesi, kellele saata tooteid promomiseks või testimiseks,” rääkis Albers, kelle sõnul on head blogid nagu ajakirjad. “Blogijad on nagu ajakirjad, osad suunatud meestele, osad naistele, osad ilunautlejatele, osad fotohuvilistele või söögitegijatele. Sellise ürituse abil on turundajatel kergem leida enda ala inimesi, kellega koostööd teha,” ütles Albers, kelle sõnul kohalikud turundajad tihti ei märka, et oma sihtgrupini jõudmiseks ei ole alati tarvis maksta üüratuid summasid reklaamiks ajakirjades, kui sama tulemuse võib saavutada kordades odavamalt läbi blogide.
Seotud lood
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.