Monica Lewinsky tegi Cannes Lionsi suurel laval küberkiusamise teemal liigutava ettekande. „Kaastunne hävitab häbi. Iga hea sõna loeb,“ rõhutas Lewinsky headuse välja näitamise olulisust tänapäeva online maailmas, kus nii lihtne on inimest mutta tampida.
Monica Lewinsky ettekande juhatas Cannes Lionsi pealaval sisse Ogilvy Chief Creative Officer Tham Khai Meng, kes meenutas ajaloost aegu, mil reeglite vastu eksijad pandi linna keskväljakule häbiposti ning inimesed loopisid neid mädanenud juurviljade, väljaheidete ja (!) surnud koertega. 300 aastat tagasi pandi sel moel oma liiga julgete kirjatükkide eest häbiposti kirjanik Daniel Defoe, kelle pihta viskasid tema poolehoidjad aga hoopis lilli.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.