• 21.04.25, 10:30

5 sammu, kuidas tugev tööandja turundus müüki ja kasumit võib suurendada

Tänapäeva turundus ei alga kliendist, vaid sinu enda inimestest – kui sa ei turunda oma organisatsiooni parimatele talentidele, jääb ka klient lubatud väärtusest ilma, kirjutab Motivaatori juht Kaido Pajumaa.
Motivaatori juht Kaido Pajumaa
  • Motivaatori juht Kaido Pajumaa
Kas oled kunagi mõelnud, miks maailma edukaimad ettevõtted panustavad nii palju turundusele? Loomulikult selleks, et oma tooteid ja teenuseid klientidele atraktiivsemaks muuta ning müüki kasvatada. Aga kas ainult klientidele suunatud turundusest piisab?

Seotud lood

Uudised
  • 02.04.25, 08:13
Top Tööandjad 2024: pangad tegid puhta töö
Ligi 10 000 inimese hääled on kokku loetud ning Eesti kõige paremad tööandjad on välja valitud.
Uudised
  • 27.03.25, 06:30
Inimesed jälgivad inimesi – ja märkavad brändi
Tugev tööandja bränd ei teki üksnes ametlike kanalite kaudu. Kui inimesed märkavad teie töötajaid, märkavad nad ka teie ettevõtet.
Uudised
  • 12.03.25, 15:04
Vaata, kes on Eesti tööandja brändingu säravaimad tähed
Täna autasustati 2024. aasta parimaid tööandja brändingu tegusid konkursil The Magnet Employer Branding Awards Eesti 2025. Lisaks tunnustati aasta tööandja brändingu spetsialisti.
Uudised
  • 27.02.25, 10:48
Hea juhtimine on parim strateegia töötajate hoidmiseks
Kõige sagedamini lahkutakse töökohalt motivatsioonilanguse ja kehva juhtimiskvaliteedi tõttu, sõnas tööportaali CVKeskus.ee värbamisjuht Grete Adler.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele