• 16.08.24, 14:20

Coca-Cola Baltikum sai uue sotsiaalmeediajuhi

Coca-Cola Baltikumi sotsiaalmeediat juhib alates selle aasta juulikuust Kristi Rugo, kellel on lai kogemustepagas nii brändi-, kommunikatsiooni- kui turundusvaldkonnas. Varasemalt finants- ja iluvaldkonnas töötanud Rugo sukeldub nüüdsest mittealkohoolsete jookide maailma.
Kristi Rugo
  • Kristi Rugo
Kristi Rugo kogemuste hulka kuulub nii brändi- kui ka turundus- ja kommunikatsioonijuhina töötamine. Ta on olnud vastutav nii sortimendi, hinnastamise, müügi, kliendisuhete, koolituste kui kampaaniate ja lansseerimiste eest.

Seotud lood

Uudised
  • 06.08.24, 13:51
Senine Coca-Cola HBC Eesti avalike suhete juht asus juhtima Energia Avastuskeskust
Sihtasutus Tallinna Tehnika ja Teaduskeskusele kuuluva Energia Avastuskeskuse juhina alustas 6. augustist tööd Darja Saar, kes seni töötas Coca-Cola HBC Eesti avalike suhete ja jätkusuutlikkuse juhina.
Uudised
  • 30.07.24, 12:30
Schweppes Baltikumi vanembrändijuht: väga hästi töötavad tarbijale juba tuttavad lahendused
Schweppes Baltikumi vanembrändijuhi Uljana Oja sõnul keskendub Schweppes kogemuslikule turundusele, pakkudes tarbijatele võimalust proovida toodet ja luua meeldejäävaid kogemusi.
Uudised
  • 07.12.23, 11:48
Coca-Cola Baltikumi kommunikatsioonijuht: vaja on luua rohkem käegakatsutavaid kogemusi ja elamusi
Coca-Cola Baltikumi kommunikatsioonijuht Liis Lepik sõnas, et kuna kommunikatsioon ja turundus on liikunud suuresti digisse, siis on üks valdkonna väljakutsetest see, kuidas tuua bränd ellu nii, et selle sõnumid saaksid ka päriselulise kogemusega kinnitust.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele