Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Case study: Pööriöö vodka turuletoomine
Klient: Altia Eesti. Teostus: Der Tank, Tolm Stuudio. Kampaania periood: 22.04 - 31.05.2015.
Pööriöö
Eesti suuruselt teine alkoholi tootja ja edasimüüja Altia Eesti AS lansseeris Saaremaa Vodka tootesarjas uue premiumklassi viina, et toetada Saaremaa Vodka brändi läbi värske tootekontseptsiooni.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.