Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
TV3 turundusjuhiks saab Diana Räbbin
TV3 turundusjuhi ametisse asub septembrikuus Diana Räbbin, kes on seni vastutanud TV3 veebi ja sotsiaalmeedia sisu eest. Senine TV3 turundusjuht Merle Viirmaa siirdub Õhtulehe tegevjuhi kohale.
26aastane Diana Räbbin on lõpetanud Akadeemia Nordi turunduse ja reklaami eriala. TV3 marketingiosakonnaga liitus Diana 2011. aastal, alustades promoproduktsiooni (OAP) planeerijana. Aastast 2012 on ta töötanud TV3 veebi ja sotsiaalmeedia sisutoimetajana.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.