Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Nexd lansseeris esimese rahvusvahelise kampaania
Eesti esimene mobiilireklaamide tootja Nexd lansseeris 24. septembril Austria turul neljas meediagrupis oma esimese rahvusvahelise projekti, Mini Clubmani lansseerimiskampaania mobiiliekraanidel.
Kampaania viidi ellu koostöös Initiative Austria haru ning Mini kohaliku loovagentuuriga.
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.