• 10.11.15, 14:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Sisuturundusest personaliseeritud sisuturunduse poole

Kommunikatsiooniajakirja Kaja mõttekojas jõuti tõdemusele, et sihtrühmadeni aitab jõuda sisuturundus, mistõttu traditsioonilisele reklaamile kuluv aeg ja raha suunatakse sinna. Järgmiseks sammuks on personaalne sisuturundus, milleks näiteks pankadel on juba piisavalt kliendiandmeid.
Gareth Mead ja Enn Metsar (Uber) kommunikatsiooniajakirja Kaja mõttekojas 2015
  • Gareth Mead ja Enn Metsar (Uber) kommunikatsiooniajakirja Kaja mõttekojas 2015
„Sisuturundus on kaks korda soodsam kui reklaam ning kontaktide arv on suurem, sestap lähebki SEB pangas rohkem raha sisuturundusse kui traditsioonilisse reklaami,” ütles SEB panga turunduse ja kommunikatsiooni divisjoni juht Silver Vohu. „Sisuturundust teha on väsitavam ja raskem, tavaturundust on mugavam teha,” nendib ta. Silver Vohu sõnul on järgmine samm sisuturunduses personaalne sisuturundus. „Me pole veel kohal, aga oleme teel – varsti suudame pakkuda klientidele personaliseeritud ajakirja.”

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele