• 16.12.15, 15:34
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Case study: Bännerreklaam psühhopaatidele

Bännerreklaam pole veel surnud! Prantsuse reisipakkuja Voyages-SNCF.com bännerikampaania sõnum oli lihtne: haara pilet otse bännerilt, ole „psühhopaat“ ja osale piletimängus maniakaalse visadusega! Bännerimängu auhinnaks olid tasuta rongipiletid Euroopasse. Valida sai kolme erineva bännerimängu vahel: 1) 24h bänner: et võita, tuli bännerit tuleb klikkida 24 tundi järjest; 2) 1 miljoni kliki bänner: võitmiseks tuli bännerit klikkida miljon korda; 3)587 miili bänner: bänneril tuli scrollida 587 miili (vahemaa Londonist Genfi).
TBWA\ Paris Loovjuht Hugues Cholez
  • TBWA\ Paris Loovjuht Hugues Cholez
Voyages-SNCF.com on Prantsuse suurim veebipõhine reisipakkuja, kellel on 13 veebi– ja mobiilisaiti. Voyages-SNCF.com on osa SNCF grupist (Prantsuse Virgin Atlanticu analoog). UK turule siseneti uk.voyage-sncf.com-i nime all 2013. aastal. Kui Prantsusmaal on SNCF  turuliider, siis Briti reisihuviliste jaoks oli tegu pea täiesti tundmatu brändiga.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele