Aasta Meediategu 2015 Grand prix võitis meediaagentuur CMSPHD Starman ZUUMtv kampaania eest, mille tulemusel kasvas ZUUMtv klientide arv võrreldes 2014. aasta sama perioodiga 276 %. Ühtlasi oli see töö ka brand activation kategooria võitja.
- Aasta Meediategu 2015 autasustamine Foto: Raul Mee
Starmani teenuste turundusjuht Katrin Veanes: „Tegemist oli kampaaniaga, kus tuli tõeliselt kiirelt reageerida kõigile meedias toimuvatele uudistele. Valitud meediakanalid toetasid igati kampaania eesmärki. Efektiivne meediakasutus tõi tulemused, mis ületasid prognoositud sihtrühma katvuse. Sihtrühm nägi ja mäletas meie reklaame, seega meediavalik oli õigustatud ning sõnum kampaaniaga inimesteni jõudnud! Kampaania tulemused olid head ja toimus märgatav ZUUMi kliendiarvu kasv, mis ei langenud ka pärast telekanalite tagasiastumise teavitust. Mis tähendab, et Starmani teenused vastasid ka kliendi ootustele.“
Seotud lood
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.