• 19.03.16, 11:37
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Aasta Meediategu 2015 Grand prix: Starman ZUUMtv

Aasta Meediategu 2015 Grand prix võitis meediaagentuur CMSPHD Starman ZUUMtv kampaania eest, mille tulemusel kasvas ZUUMtv klientide arv võrreldes 2014. aasta sama perioodiga 276 %. Ühtlasi oli see töö ka brand activation kategooria võitja.
Aasta Meediategu 2015 autasustamine
  • Aasta Meediategu 2015 autasustamine Foto: Raul Mee
Starmani teenuste turundusjuht Katrin Veanes: „Tegemist oli kampaaniaga, kus tuli tõeliselt kiirelt reageerida kõigile meedias toimuvatele uudistele. Valitud meediakanalid toetasid igati kampaania eesmärki. Efektiivne meediakasutus tõi tulemused, mis ületasid prognoositud sihtrühma katvuse. Sihtrühm nägi ja mäletas meie reklaame, seega meediavalik oli õigustatud ning sõnum kampaaniaga inimesteni jõudnud! Kampaania tulemused olid head ja toimus märgatav ZUUMi kliendiarvu kasv, mis ei langenud ka pärast telekanalite tagasiastumise teavitust. Mis tähendab, et Starmani teenused vastasid ka kliendi ootustele.“

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele