• 23.03.16, 11:21
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Case study: Inbanki lansseerimine – No bollocks!

Aasta Turundustegu 2015 finaali ehk 5 parima hulka jõudis tänavu Inbanki lansseerimine - kampaania, mille edukusele aitas suuresti kaasa PR ja mille 2 nädala eesmärgid täideti 2 päevaga.
Case study: Inbanki lansseerimine – No bollocks!
Olukord turul: Tänasel Eesti pangandusturul hoiavad liidripositsioone suured välismaised universaalpangad. Suuremad investeeringud toote- ja teenusarendustesse jäävad aastate tagusesse aega. Innovatsiooni pärsib ärimudeli ringkaitse ja siin tegutsevate pankade emaettevõtete kuluefektiivsuse ja kõrge kasumitootluse ootused. Kliendi suunal valitseb panganduses üldiselt nö sunnismaisuse mentaliteet, suurpankade kommunikatsioon baseerub valdavalt “kõik ühest kohast” sõnumil. Oma kanalieelisega suunatakse kliente tootelt tootele, uusi pakkumisi tehes seotakse kliente siduspakkumistega.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele