• 21.04.16, 11:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuldar Kullasepp: Sisuturundust ei maksa üles ehitada enesekiitusele

Sisuturunduse arengust, tulemuste mõõtmisest ja edukatest näidetest räägivad Delfi, Postimehe ja Ekspress Media sisuturundusprofid. Millised on trendid, mis töötab ja kui julged Eesti ettevõtted sisutootmisel on? Küsimustele vastavad Kuldar Kullasepp Postimehest, Kirke Klemmer Äripäevast ja Rivo Põldoja Ekspress Meediast.
Kuldar Kullasepp
  • Kuldar Kullasepp
Kuldar Kullasepp Postimees Grupi sisuturundusüksusest

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele