• 20.05.16, 11:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Heli loob brändile lisaväärtust

Muusika on reklaami üks osa, mis peab olema loodud sihilikult, konkreetselt ja teatud eesmärkide jaoks. Heli ja brändi identiteedi seosest räägib Agentuuri La Ecwador kommunikatsioonijuht Leanyka Libeon.
Üritusel Hommikukohv "Muusika ja bränding"
  • Üritusel Hommikukohv "Muusika ja bränding"
Igal ettevõttel, organisatsioonil ja brändil on olemas omapärane logo või visuaal, mis teeb ta teiste seast kergesti äratuntavaks. Tuntud helilooja ja muusikaprodutsent Priit Pajusaar arvab, et kõik need logod on tänapäeval jube kihvtilt tehtud, ent samas tundub talle, et need oleks toodetud justkui kurtidele. “Väga vähe on maailmas neid brände, kelle visuaali toetab audio. Ometigi on inimese visuaalne mälu oluliselt kehvem kui kuulmismälu. Heli vajalikkust ei aduta, kuid visuaali ja heli adekvaatne kokkuliitmine toob hämmastava tulemuse,” selgitas Priit.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele