• 11.07.16, 11:43
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas end tööandjana positsioneerida?

"Brandemi poolt läbi viidud uuringute järgi on Eestis väga paljud tööandjad positsioneerinud end “meeskonna” alale (teamwork): hea kollektiiv, lõbus seltskond, ägedad töökaaslased… Aga kui kõigil on äge seltskond, siis kuidas peaks näitama, et meie äge seltskond on ägedam kui teistel?" Brandemi värbamisturunduse projektijuht Kaisa-Triin Karu osales hiljuti tööandja brändingu guru Richard Mosley webinaril “Employer Brand Positioning” ja jagab sealt saadud teadmisi.
Kaisa-Triin Karu
  • Kaisa-Triin Karu
Mida tähendab tööandja positsioneerimine?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele